Digital marketing i Social Media
O kierunku

Czas trwania studiów:
2 lata

Typ:
II stopnia

Forma:
stacjonarne / niestacjonarne

Tytuł na dyplomie:
magister zarządzania o profilu Digital marketing i Social Media

Limit miejsc:


Kontynuowanie:
dostępne studia doktoranckie

Społeczna Akademia Nauk kształci najwyższej klasy specjalistów z zakresu zarządzania. Studenci nie tylko zdobywają wiedzę teoretyczną, ale poznają także najlepsze praktyki wykorzystywane w zarządzaniu współczesną organizacją, sposoby służące wzmacnianiu pozycji firmy na rynku oraz usprawniające jej funkcjonowanie. Podczas dwuletnich studiów studenci mają okazję poznać zasady zarządzania przedsiębiorstwem oraz szlifować własne pomysły biznesowe. 

Studia magisterskie o profilu Digital marketing i Social Media na studiach II stopnia na kierunku Zarządzanie w SAN w Warszawie rozwijają kompetencje niezbędne do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych średniego i wyższego szczebla, doradców i liderów projektów w przedsiębiorstwach, grupach kapitałowych: specjalistów marketingu internetowego, kierowników projektów (PM) w obszarze online; pracowników agencji interaktywnych.

Program studiów konsultowany z pracodawcami i przedstawicielami biznesu tak, aby jak najbardziej odpowiadał potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa. Celem studiów II stopnia na kierunku Zarządzanie o profilu Digital marketing i Social Media jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie wiedzy z zakresu CSR i kultury organizacji; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami. Digital marketing stał się obecnie podstawową formą reklamowania się dla wielu przedsiębiorstw i kanałem komunikacji z potencjalnym klientem, z którego może skorzystać praktycznie każda firma, niezależnie od zakresu działania, branży, wielkości czy budżetu.

Studenci studiów drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie oprócz czterech semestrów studiów magisterskich dodatkowo uczestniczą od drugiego semestru w zajęciach ze studiów podyplomowych. W efekcie po dwóch latach otrzymują dyplom magistra oraz dyplom ukończenia trzysemestralnych studiów podyplomowych.

Dlaczego warto studiować Zarządzanie II stopnia w Społecznej Akademii Nauk?

Program studiów oparty m.in. o amerykańskie wzorce nauczania
Program studiów oparty m.in. o amerykańskie wzorce nauczania
Liczne zniżki studenckie specjalnie dla studentów SAN
Liczne zniżki studenckie specjalnie dla studentów SAN
Zajęcia w formie warsztatów, case study, gier symulacyjnych
Zajęcia w formie warsztatów, case study, gier symulacyjnych
Wykładowcy łączący pracę akademicką z biznesem
Wykładowcy łączący pracę akademicką z biznesem
Program symulacji biznesowych
Program symulacji biznesowych
Bogata oferta specjalności
Bogata oferta specjalności
Opłaty

Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i social media - SAN Warszawa - opłaty

Czesne płatne w ratach miesięcznych


ROK NAUKIILOŚĆ RATCZESNE ZA MIESIĄC
I ROK12

710 zł  610 zł* 

II ROK10710 zł 

Czesne płatne w ratach semestralnych


ROK NAUKII SEM.II SEM.
I ROK3550 zł  2950 zł** 

4970 zł  4170zł** 

II ROK3550 zł 3550 zł 

Czesne płatne w ratach rocznych


ROK NAUKIRATA
I ROK8520 zł  7120 zł** 
II ROK7100 zł 

Najniższa cena sprzed 30 dni: 610 zł/ mies.

Czesne płatne w ratach miesięcznych


ROK NAUKIILOŚĆ RATCZESNE ZA MIESIĄC
I ROK12

660 zł  560zł* 

II ROK10660 zł 

Czesne płatne w ratach semestralnych


ROK NAUKII SEM.II SEM.
I ROK3300 zł  2700 zł** 

4620 zł  3820 zł** 

II ROK3300 zł 3300 zł 

Czesne płatne w ratach rocznych


ROK NAUKIRATA
I ROK7920 zł  6520 zł** 
II ROK
6600 zł 

Najniższa cena sprzed 30 dni: 560 zł/ mies.

*cena z uwzględnieniem Grantu Rekrutacyjnego
**cena z uwzględnieniem Grantu Rekrutacyjnego oraz zniżką za wpłatę z góry (zniżka nie przysługuje Cudzoziemców z wyłączeniem obywateli Unii Europejskiej oraz posiadaczy Karty Polaka)

Sprawdź jak obniżyć czesne obowiązujące przy zapisie na studia w Społecznej Akademii Nauk

Promocja Dzień Otwarty
Promocja Dzień Otwarty
Promocja Młody Medyk
Promocja
Młody Medyk
SZCZEGÓŁY
Program

Obszary realizowane na kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie

Zajęcia na studiach II stopnia na kierunku Zarządzanie o profilu Digital marketing i Social Media w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie mają praktyczny charakter. Studenci omawiają studia przypadków, analizują i znajdują rozwiązanie dla realnych problemów z zakresu Digital marketingu i Social Mediów.

Program studiów odpowiada w pełni na wyzwania rynku pracy i jest konsultowany z pracodawcami i przedstawicielami biznesu tak, aby jak najbardziej odpowiadał potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.

 

Uwaga: plan studiów może ulec zmianie.

Wybrane zajęcia kształtujące umiejętności praktyczne

  • Przedsiębiorczość
  • Public Relations
  • Digital marketing
  • Kształtowanie wizerunku i Brand Marketing
  • Marketing Driven Company. Zarządzanie marketingowe – integrowanie kanałów offline i online w działaniach marketingowych
  • Narzędzia Social Media w tworzeniu marki – strategie marketingowe i brandingowe
  • Social Media Manager
  • SEO i SEM
  • CSR
  • Content marketing

     
  • Blogosfera i influencer marketing
  • Copywriting
  • Media relations
  • Kreowanie wizerunku
  • Podstawy designu w mediach
  • Planowanie kampanii online
  • Projektowanie przedsięwzięcia medialnego
  • Warsztaty marketingu i PR w mediach społecznościowych
  • Elementy prawa
  • Badania marketingowe (jakościowe i ilościowe)
  • Metody badań procesów komunikacyjnych
Wykładowcy

Wykładowcy kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i social Media - SAN Warszawa

dr hab. Sylwia Wojciechowska-Filipek, prof. SAN
dr Maciej Dębski, prof. SAN
mgr Miron Maicki
dr hab. Barbara Bojewska
dr hab. Aneta Ejsmont
dr  hab. Elwira Gross-Gołacka
dr Justyna Fijałkowska, prof. SAN
dr inż. Małgorzata Borkowska-Niszczota
dr Jacek Mikucki
dr Małgorzata Olszewska
dr Michał Pienias
mgr Elżbieta Jung
mgr Kinga Wilczyńska
Kariera

Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media SAN Warszawa – praca

Studia na kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media w SAN w Warszawie rozwijają kompetencje niezbędne do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych średniego i wyższego szczebla, doradców i liderów projektów w przedsiębiorstwach, grupach kapitałowych, instytucjach non profit oraz w jednostkach administracji państwowej i samorządowej, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Studia na kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk pozwolą Ci także na przetestowanie własnych pomysłów biznesowych, a dzięki kontaktowi z otwartymi umysłami wykładowców i innych studentów zyskasz realne wsparcie w prowadzeniu własnej firmy.

 

Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie znajdziesz pracę:

specjalisty
konsultanta
doradcy
w przedsiębiorstwach na stanowiskach specjalisty ds. marketingu, odpowiedzialnego za opracowywanie strategii marketingowych, promocję, public relations oraz wize
w instytucjach, zajmujących się badaniem rynku i prowadzeniem działalności marketingowej
przedsiębiorcy prowadzącego własną działalnośc gospodarczą

Absolwenci studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie mogą kontynuować edukację na studiach doktoranckich.

Kontakt

Masz pytania związane z kierunkiem Zarządzanie?

Skontaktuj się ze Społeczną Akademią Nauk.

Sprawdź ofertę innych naszych kierunków w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie

Filologia angielska
Filologia angielska
Kosmetologia
Kosmetologia
Zarządzanie
Zarządzanie